کلینیک تخصصی توانبخشی سیاوش عطایی:تکالیفی برای والدین و دانش اموزان با اختلال بیش فعالی / نقص توجه بخش اول

آموزش گفتار درمانی , بهترین کرج گفتار درمانی بزرگسالان , بهترین کرج گفتار درمانی در منزل , بهترین کرج گفتار درمانی کودکان در منزل , بهترین کرج کلینیک گفتار درمانی , بهترین کرج گفتاردرمانی کودکان , بهترین کرج گفتار

کلینیک تخصصی توانبخشی سیاوش عطایی:تکالیفی برای والدین و دانش اموزان با اختلال بیش فعالی / نقص توجه بخش اول
این روز ها که مدارس باز شده است ممکن است خانواده های کودکان با اختلال بیش فعالی با مشکل مواجه شوند در این خصوص آموزش هایی را برای والدین و راحتی خود دانش آموزان ارائه خواهیم داد تا حس موفقیت بیشتری را در خود احساس کنند و بتوانند در مدرسه عملکرد بهتری داشته باشند:

مرحله (1): دادن تکالیف لازم توسط معلم در مدرسه قبل از پایان ساعت درسی و با تن صدای بلند گفته شود و مطمئن شود تا فرد یادداشت کرده است و یا با والدین تماس بگیرند و تکالیف را به والدین توضیح دهند یا خود والدین بعد از مدرسه با معلم تماس بگیرد و یا به صورت صوتی تکالیف را برای دانش اموز بیش فعال ضبط کند.

مرحله 2: تنظیم معمول صفحه اصلی
تنظیم یک زمان خاص (در بحث با فرزند خود) برای انجام مشق شب. برای توسعه عادت مشق شب و این کار برای حفظ برنامه مهم است تا دانش آموز بیش فعال با این نوع برنامه هر روز سازگار شود و برای این کار می توانید از تایمر نیز استفاده کنید تا شروع یا اتمام زمان انجام تکالیف و یا استراحت را به او یاد آوری کند.

مطالعات نشان می دهد که شروع مشق شب در یک ساعت پس از رسیدن به خانه از مدرسه، به فعالیت های بعد از مدرسه کمک می کند تا بچه ها موفق شوند و برای انجام تکالیف در منزل بهتر است در یک محل ساکت با نور پردازی خوب باشد و حتما از یک میان وعده هم استفاده کنند.
باید سعی کنند تا از انواع وسیله هایی که باعث حواسپرتی میشود جلوگیری کنند.

ادامه مطلب  اسم و آدرس بهترین کلینیک گفتاردرمانی در گلستان

مرحله (3): مربی کودک خود باشید

بعد از اینکه کودک از مدرسه به منزل آمد تکالیف او را بررسی کنید و به قسمتهای کوچک تر تقسیم کنید تا باعث خستگی در وی نشود به عنوان مثال به ازای هر 45 دقیقه 15 دقیقه استراحت کنند و یا به ازای یک درس راحت یک درس مهم و سخت بخواند یا هنگام نوشتن کلمات کلیدی و مهم را برجسته سازی کنید تا توجه او را جلب کند و یا با هجی کردن و بخش کردن، باعث افزایش توجه در آنها شوید.

مرحله (4): بعد از اتمام کار و تکالیف توسط فرزندان بیش فعال /نقص توجه، با ستایش کلامی آنها را تقویت کنید تا وی متوجه شود که شما تلاش سخت وی را تحسین می کنید، تا انگیزه بیشتری برای انجام تکالیف در روز های آتی داشته باشد.

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی آب‌پخش
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی آبدان
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی امام حسن (شهر)
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی انارستان (جم)
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی اهرم (شهر)
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی بادوله
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی برازجان
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی بردخون
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی بردستان

Related posts