بهترین مرکزنوروفیدبک در کرج:داستانهایی از زندگی بشر و اینکه بدترین اتفاق زندگی بشر چیست؟

بهترین مرکزنوروفیدبک در کرج:داستانهایی از زندگی بشر و اینکه بدترین اتفاق زندگی بشر چیست؟

اجازه دهید داستانی از زندگی بشر را با شما به اشتراک http://slpnews.irبگذاریم، داستانی در مورد اینکه چه چیزی قرار است بر سر راه زندگی بشر قرار بگیرد. 

اگر نیرویی که در زندگی بشر وجود دارد را هنوز درک نکرده‌اید زندگی برای او یک فرایند سخت خواهد بود،  اما اگر به خوبی درک کرده باشد که او چقدر می‌تواند عظیم و تنومند باشد،  زندگی بشر تبدیل می‌شود به هر آنچه که او خودش بخواهد بشود.

وقتی یک جوان در حال بزرگ شدن است، احتمالا خیلی‌ها به او خواهند گفت از چه راهی باید برود یا نرود. شاید راهی که برایش انتخاب می‌کنند  راهی نباشد که خودش دوست داشته باشد. خیلی‌ها ممکن است عقیده داشته باشند که بهتر از آن فرد می‌دانند چه چیزی برایش بهتر است.  اما واقعا چطور یک نفر دیگر می‌تواند بداند که چه چیزی برای شخص دیگری بهتر است؟

این امکان پذیر نیست. هر شخصی فقط  و فقط خودش می‌داند چه چیزی برایش خوب است یا بد.  اجازه دهید واضح تر بگوییم.

هیچ شخصی نه حتی والدین شما،  واقعا نمی‌توانند بهتر از خود شما بدانند که چیزی برایتان خوب است، فقط خود شمایید که به این آگاهی درونی دسترسی دارید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که با مهربانی به نظرات دیگران گوش دهید تا فقط نظرات آنها را بدانید اما در نهایت این شمایید که باید انتخاب کنید چه چیزی برایتان خوب است و حقیقتِ زندگی‌تان چیست.

حقیقت زندگی بشر چیست؟

 چگونه می‌توان فهمید حقیقت زندگی هر شخصی چیست؟ به آسانی. شما می‌توانید آن را در قلبتان حس کنید.  یک قریحه‌ی ذاتی در درون همه‌ی ما وجود دارد. یک ندای درون.  صدایی که هرگز دروغ نمی‌گوید. این صدا همیشه بهترین راهی که باید بروید را، بهتر از هر شخص دیگر می‌داند. فقط باید آرام باشید و به این صدای درونی گوش فرا دهید.  

شما نمی‌توانید به ندای درونتان گوش دهید وقتی که با انواع سروصداهای دیگر خودتان را مغشول کرده باشید. اگر چه صدای درونتان بلند است  اما نویزها و پارازیت‌های دیگری هستند که نوای پرسروصداتری دارند  و مانع می‌شود صدای جوهره‌ی درونی خود را بشنوید.  پس باید لحظاتی را در تنهایی، سکون و سکوت بگذارنید تا در نهایت صدای ندای درونتان را بفهمید و آن صدا، همان حقیقت است. حقیقت زندگی بشر .

شاید برخی‌ها از روی خودخواهی به شما بگویند حقیقت زندگی شما چیست و  چه راهی برای شما بهتر است اما خیلی زود خواهید فهمید که  آن حقیقتی که دیگران برایتان تعریف می‌کنند، به هیچ وجه حقیقت ندارد. برخی‌ها  فکر می‌کنند آنچه برای شما خوب است همان است که برای خودشان خوب است اما همین افراد اصلا نمی‌دانند چه چیزی برای خودشان خوب است.  پس بهتر است اجابت کننده‌ی خواسته‌های دیگران نباشید و فقط به دنبال خواسته‌های خودتان بروید. چراکه اگر همیشه بخواهید به دنبال راضی کردن دیگران باشید، هرگز هیچ کسی را نمی‌توانید راضی نگهدارید.

وقتی به مدرسه می‌روید،  به شما آموزش داده می‌شود بهترین نوع  زندگی بشر، یک زندگی بی‌خطر و امن است. یک شغل بی دردسر بگیرید که امنیت شغلی داشته باشد و خلاصه اینکه همان کاری را که همه می‌کنند شما نیز انجام دهید.

اما بهتر است کاری را که خودتان دوست دارید به بهترین نحو ممکن انجام دهید به جای اینکه کاری را که دیگران دوست دارند با رنج و عذاب انجام دهید. 

هر قدر که می‌توانید به دانش خود اضافه نمایید، تا هر سقفی که می‌توانید رشد کنید، مهم نیست تحصیلات شما چیست یا چه مدرکی دارید، تنها چیزی که مهم است اشتیاق و علاقه‌ی شما است.

یک مدرک تحصیلیی نمی‌تواند مشخص کننده‌ی درآمد شما باشد، بلکه خودتان هستید که مشخص کننده درآمدتان هستید. پس هرکاری که فکر می‌کنید درست است را انجام دهید نه کاری که راحت و بی دردسر است. گزینه‌های آسان همیشه شما را به سوی یک زندگی سخت هدایت می‌کنند. دنبال چیزهای آسان نباشید.

بزرگترین هدیه‌ی زندگی بشر چیست؟

این هدیه نه پول است نه هرنوع دارایی مادی دیگر، بلکه از همه‌ی اینها ارزشمندتر است. این هدیه چیزی نیست به جر آگاه شدن از این راز که شما توانایی کنترل افکار خود را دارید.  آگاه شدن به اینکه شما می‌توانید هر آنچه را می‌خواهید داشته باشید، هر کسی می‌خواهید، باشید و هر کاری را که دوست دارید، انجام دهید بزرگترین هدیه‌ی زندگی بشر است. آگاه شدن به اینکه هیچ محدودیتی برای آنچه که می‌خواهید بدست آورید وجود ندارد، هدیه‌ی بزرگی است.

حقیقتی که در این راز بزرگ زندگی بشر وجود دارد را حس کنید. با تمام وجودتان آن را حس کنید. چراکه افرادی که به چیزهای بزرگ در زندگیشان دست یافته‌اند کسانی بوده‌اند که به این راز پی برده‌اند. آنها در ابتدا باور داشته‌اند می‌توانند به آن چیزها دست یابند. اگر این باور را نداشتند هرگز نمی‌توانستند به آروزهایشان برسند.

شما نیز می‌توانید هرچیزی را داشته باشید، هر کسی که می‌خواهید باشید و هرکاری که دوست دارید انجام دهید. می‌توانید این دنیا را به جای بهتری تبدیل کنید. می‌توانید هر آنچه را که فکر می‌کنید لیاقتش را دارید به زندگی‌تان جذب نمایید. شما قدم به این دنیا نگذاشته‌اید که شبیه دیگران باشید بلکه قرار است بزرگترین و بهترین مدل از خودتان باشید.

بله بایستی سخت کار کنید تا آنچه را می‌خواهید بدست آورید. بله بایستی سرسخت باشید و پافشاری کنید. بله قرار است بالا پایین‌های زیادی را تحمل کنید و بله قرار است از این سختی‌ها، درس بگیرید.

زندگی بشر یعنی یک چالش برای او. یعنی تست کردن او.اشتباهات بخش جد انشدنی از زندگی بشر است.  قرار نیست همیشه هیچ اشتباهی نداشته باشید، این مسئله را به طور عمیق درک کنید که همه‌ی آدمها خوب هستند فارغ از هرگونه خطایی که انجام داده‌اند یا می‌دهند. بایستی نسبت به دیگران مهر و شفقت داشته باشیم. بخشنده باشید.

بزرگترین نیرویی که در زندگی بشر وجود دارد چیست؟

شکرگزاری و قدردان بودن، بزرگترین نیرویی است که در زندگی بشر وجود دارد. اگر برای هر روزی که چشم باز می‌کنید رو به دنیا،  قدردان باشید و برای همه‌ی آنچه که دارید شکرگزار باشید، خیلی زود چیزهای بیشتری بدست می‌آوید تا برایش شکرگزار باشید. برعکس،  اگر در مورد هرچیزی غر بزنید خیلی زود چیزهای بیشتری نصیبتان می‌شود تا در موردشان شکایت داشته باشید. این از قوانین جهان هستی است.

تمرین دادن  ذهن و روان به منظور خوشحال بودن و شاد زیستن، به همان اندازه دارای اهمیت است که تمرین‌های فیزیکی برای سلامتی بدنی. کار کردن بر روی ذهن،  شبیه به کار کردن برای پول، چیزی است که هر روز باید انجام دهید.  البته کار کردن بر روی ذهن حتی از مادیات و پول  نیز مهم‌تر است. شما فقط با یک ذهن قوی و روحیه‌ای سرسخت است که می‌توانید شکست ناپذیر شوید.

بله، گاهی اوقات زندگی بشر غیرعادلانه است، گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که هیچ توضیحی برایش وجود ندارد و نمی‌توان درک کرد. اما این را بدانید که بشر در اغلب موارد موجود خوبی است حتی اگر بدترین اتفاق‌ها نیز بین ما رخ دهد بدین معنا نیست که کل بشر بد است، بلکه به این معناست که آن بخش از وجود این افراد توسط رفتار بد دیگران آموزش دیده است که بد باشد.  اگر آنها بهتر آموزش می‌دیدند قطعا عملکرد بهتری  هم داشتند. پس بشر موجود بدی نیست.

معجزه‌ی زندگی بشر چیست؟

زندگی بشر به خودی خود شبیه به یک معجزه است. فقط فکر کنید به اینکه شما چگونه از یک سلول بوجود آمده‌اید. مطمئن باشید حضور شما در این دنیا بی‌هدف نیست. زندگی بشر دارای ارزش بی‌کرانی است. چراکه بشر یک موجود خلق کنند‌ه است  و می‌تواند هرآنچه را بخواهد بیافریند.

اگر زندگی بشر را به چشم یک معجزه نگاه کنید به هر آنچه که در دوروبرتان است بنگرید چیزی به جز معجزه نخواهید یافت. این جهان یک جهان پر از شگفتی است و هر روز یک فرصت تازه برای خلق یک معجزه جدید به شما داده می‌شود تا جادوی زندگی بشر رابه کار ببرید و شادی را برای خود و دیگران به ارمغان آورید.

شما نویسنده‌ی سناریوی زندگی خودتان هستید و کسی که خودکار را در دست دارد کسی نیست جز شما. کسی که کارگردان این سناریو است کسی نیست جز خودتان و فقط شمایید که می‌توانید تصمیم‌ بگیرید شخصیت‌ این سناریو چگونه باید نقشش را در زندگی ایفا کند.

یاد بگیرید که هرگز توسط اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد ناامید نشوید، شخصیت شما با نوع واکنش شما به آن اتفاقات است که مورد سنجش و درجه بندی قرار می‌گیرد.  در سختترین مواقع زندگی بشر ، فرصتهای بسیار بزرگی برای رشد نهفته است. قوی بمانید و بدانید این نیز می‌گذرد.

لحظات زندگی در حال گذر هستند و تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که از این فرصتهای در حال گذر، درس بگیریم و رشد کنیم.

 

سعی کنید زیاد به اخبار گوش ندهید، چون هیچ چیزی در اخبار نیست که به توانمندی روح شما کمک کند. به جایش کتاب بخوانید یا مقالات ارزشمندی که به ارتقای شخصیت شما کمک می‌کند چرا که با مطالعه کردن می‌توانید  از تجربیات آدمهای بزرگی که دارای قلبی مهربان بوده‌اند و آنها را با شما به اشتراک گذارده‌اند، چیزهای زیادی فرابگیرید

بدترین احساس زندگی بشر چیست؟

زندگی بشر خیلی کوتاه است. وقتی در یک جا ساکن شوید نسبت به خیلی چیزها غافل می‌شوید گویی دیگر زندگی را نمی‌بینید و بعدا پیشمان خواهید شد. پس بهتر است زندگی را به طور تمام و کمال زندگی کنید و فقط به دنبال آنچه که خودتان دوست دارید بروید، مکث نکنید و هر چه را مشتاق آن هستید به دنبالش بروید چرا که در غیر این صورت در آخر سر چیزی به جز حس پشیمانی به دست نخواهید آورد.  

در آخر سر، خواهید فهمید که اشتباهاتی که انجام داده‌اید نه تنها بد نبوده‌اند بلکه حتی ارزشمند هم بوده‌اند  چرا که  از آنها درس گرفته‌اید، در آخر سر خواهید فهمید که شکست هایی که خورده‌اید نه تنها وحشتناک نبوده‌اند بلکه برای رشد و توسعه شخصیت شما مفید بوده‌اند. اما فقط یک چیز است که در آخر متوجه خواهید شد بدترین احساس زندگی بشر است. احساس پشیمانی.  

بله پشیمانی، بدترین حسی است که در انتهای زندگی خواهید داشت. پشیمانی برای انجام ندادن کارهایی که دوست داشتید انجام دهید ولی انجامشان ندادید.  پس اگر الان قلبتان برای چیزی می‌تپد به دنبالش بروید آنهم به طور تمام و کمال.

 اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  انوشیروان

ادامه مطلب  گفتاردرمانی آنلاین و اسامی گفتاردرمانان اصفهان + کاردرمانی و اسامی کاردرمانان اصفهان :::معرفی نرم افزارKaspersky Internet Security 2013

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  حصارک پایین

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  رضا شهر

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  شهرک ولیعصر

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  شهرک قائمیه

Related posts