بهترین مرکز نروفیدبک در کرج:کاهش وزن برای افراد تنبل

بهترین مرکز نروفیدبک در کرج:کاهش وزن برای افراد تنبل

به گزارش آلامتو به نقل از Lifegooroo ؛ یکی از چیزهایی که رژیم غذایی و سالم ماندن را با مشکل مواجه می کند کار بسیار زیادی است که برای گرفتن نتیجه باید انجام داد. اگر چربی اضافه بدن و عادتهای بد غذایی بدون زحمت زیادی ناپدید شوند کار آسان خواهد شد اما اینگونه نیست. در اینجا روشهای را به شما خواهیم گفت که با وجود تنبل بودن می توانید وزن خود را کم کنید و سالم بمانید.

  1. واقع بین باشید

این که همیشه خود را در سطح استانداردهای زیبایی مردم نگه دارید ایده خوبی نیست. اگر راهی را برای سالم ماندن از طریق انتخاب غذاهای خوب وانجام ورزش منظم روزانه پیدا کنید کار شما تقریبا تمام شده است. حتی اگر مردم فکر کنند شما نیاز به کار بیشتری دارید.

  1. نه بگویید

شما قرارنیست کالری خود را با خوردن یک بشقاب کیکی که آنرا نمیخواهید اما مجبورید آن را بخورید بسوزانید. اگر چیزی را نمی خواهید، از اضافه وزن خود با گفتن نه جلوگیری کنید. هیچ مشکلی پیش نمیاید اگر بعضی وقتها مهربان نباشید، مخصوصا هنگامی که پای سلامتی شما در میان باشد.

  1. بازی کنید

بازیهای سرگرم کننده زیادی وجود دارند که علاوه بر سرگرمی به رژیم غذایی شما نیز کمک می کنند. می توانید از یک قدم شمار برای شمردن تعداد گامهایی که بر می دارید استفاده کنید. و سعی کنید که هر روزه امتیاز خود را بالا ببرید. اگر دوستانی دارید که آنها هم رژیم غذایی دارند می توانید با آنها مسابقه بگذارید و رقابت کنید.

ادامه مطلب  بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بیمارستان شهید بهشتی نوشهر – ۱۴۰۰/۰۴/۱۱

همچنین بازیهای ویدیویی وجود دارند که به شما در کاهش وزن کمک می کند: Nintendo Wii و Xbox Kinect را امتحان کنید و ببینید که چگونه در هنگام بازی سریع عرق می کنید.

  1. خوابی زیبا داشته باشید

این به نظر یکی از آسانترین روشهای کم کردن وزن است، و این یک شوخی نیست. وقتی که نمی خوابید یا کم می خوابید استرس این بی خوابی باعث ذخیره چربی در بدن شما می شود. برای اطمینان از اینکه بدن شما انتخاب درستی از سلامتی دارد اطمینان حاصل کنید که بدن شما آن مقدار استراحتی را که لازم دارد دریافت می کند.

  1. آرام غذا بخورید

غذا خوردن یک مسابقه نیست، سریع غذا خوردن باعث می شود که بدن شما نتواند به درستی غذا را هضم کند، که این خود منجر به اضافه وزن می شود. با وقت گذشتن و لقمه به لقمه غذا را خوردن بدن شما قادر خواهد بود که تشخیص دهد معده شما پر است، قبل از اینکه شما دست از غذا بکشید. و هنگامی که کمتر می خورید کمتر اضافه وزن پیدا خواهید کرد.

  1. لقمه ها را کوچک بردارید

غذای زیادی برای گذاشتن روی بشقاب وجود دارد، اما شما میتوانید مقدار سالمتری از غذا را روی بشقاب خود بگذارید. می توانید از بشقاب کوچکی استفاده کنید و یا به طور کلی ست بشقاب و کاسه های کوچکی را در آشپزخانه نگه دارید.

  1. مقدار کمی از چیزی که می خواهید بردارید

بخشی از رژیم غذایی که برای همه افراد سخت است گذشتن از غذاهای خوشمزه ای است که سالم نیستند اگر چه این راهکار همیشه با شکست مواجه می شود منطقی نیست که از غذای مورد علاقه تان بگذرید.

ادامه مطلب  بهترین مرکز نروفیدبک در کرج:بیماری فیبرومیالژیا چیست؟

بجای آن ریخت و پاش کردنتان را برنامه ریزی کنید، به شکلات به چشم یک دارویی نگاه کنید که هر چند وقت یکبار به آن نیاز دارید نه اینکه کامل از آن بگذرید البته حذف کلی خوراکی های مضر کار اشتباهی نیست اما هجوم به همان خوراکی ها بعد از شکست در هدفتان عامل مهمی است که باید در هنگام تصمیم گیری برای حذف یک خوراکی مد نظر قرار بدهید.

  1. کارهای خانه را سخت انجام دهید

هر کاری که در منزل لنجام می دهید می توانید یک رژیم ورزشی باشد که باعث حفظ زمان و پول شما می شود. جارو کردن، دستمال کشیدن، تی کشیدن، شستن پنجره ها، شستن ماشین و باغبانی کردن همگی می توانند باعث بالا رفتن قدرت بدنی شما شوند. می توانید قدرت قلبی عروقی خود را توسط کارهای روزمره افزایش دهید.

  1. فکر کنید

ورزش کردن فقط برای بدن نیست وقتی که ذهن شما سخت مشغول کار است چربی های بدن می سوزند. وقتی که می خواهید دراز بکشید سعی کنید یک کتاب بخوانید و یا جدول روزنامه را حل کنید بجای این که جلوی تلویزیون بنشینید و اسنک بخورید.

Related posts