بهترین مرکز نوروفیدبک در کرج:فیبریلاسیون دهلیزی برای بیماران جراحی شده خطرناک است

بهترین مرکز نوروفیدبک در کرج:فیبریلاسیون دهلیزی برای بیماران جراحی شده خطرناک است

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد بیمارانی که به دلیل ضربان قلب نامنظم یا فیبریلاسیون دهلیزی تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند تا ماهها بعد از عمل جراحی احتمال خطر سکته‌­­های قلبی در آنها بالاست. بیش از ۳۳ میلیون نفر در جهان به بیماری فیبریلاسیون دچار هستند و پزشکان در طی مطالعات فراوان به این نکته پی برده‌اند افرادی که دچار اختلال ضربان قلب هستند سه برابر نسبت به بقیه در معرض خطر سکته­‌های قلبی قرار دارند.

مطالعه­‌ی جدیدی بر روی خطرات احتمالی حین جراحی انجام شد؛ محققان اطلاعات به دست آمده از ۱.۷میلیون بیمار در کالیفرنیا را که در سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند را بررسی کردند.

از میان بیماران، بیش از ۲۴۷۰۰ یا نزدیک به ۱.۵ درصد از آنها در حین جراحی دچار فیبریلاسیون دهلیزی شده بودند. به طور کلی در حدود ۱۴ هزار از بیماران بعدا دچار سکته مغزی شدند، که در اثر نرسیدن خون به مغزشان بود.

بر اساس گفته‌­ی محققان، کسانی که دچار فیبریلاسیون دهلیزی هستند بعد از جراحی قسمت‌های مختلف بدن بجز قلب، احتمال سکته در آنها به دو برابر می‌رسد و ۳۰ درصد از کسانی که دچار فیبریلاسیون دهلیزی هستند و جراحی قلب انجام می‌دهند با خطر بالای حمله­‌ی قلبی مواجه هستند.

ادامه مطلب  مکمل‌های غذایی طبیعی جگر خشک|تخصصی ترین گفتار درمانی دربلوار ارم کرج 09121623463

Related posts