بهترین وتخصصی ترین گفتاردرمانی در کرج:اختلالات گفتاری فرزندانتان را در سنین پایین جدی بگیرید!

بهترین وتخصصی ترین گفتاردرمانی در کرج:اختلالات گفتاری فرزندانتان را در سنین پایین جدی بگیرید!

سیاوش عطایی مدیرعامل شرکت گفتار توان گستر در گفتگوی اختصاصی با جام جم البرز اعلام کرد:

اختلالات گفتاری فرزندانتان را در سنین پایین جدی بگیرید!

کرج- خبرنگار جام جم: اختلالات گفتاری یکی از مشکلاتی است که برخی از خانواده ها با آن مواجه هستند و برای رفع این مشکل گفتگویی اختصاصی را با سیاوش عطایی متخصص گفتار درمانی ترتیب دادیم که ماحصل آن را با هم می خوانیم:

به عنوان اولین سئوال ضمن معرفی خودتان از سابقه تان در این زمینه برای خوانندگان روزنامه توضیح دهید:

سیاوش عطایی، آسیب شناس و مشاور عالی در حیطه توانبخشی، دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین موسس و مدیرعامل شرکت گفتار توان گستر هستم که فعالیت این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه زیرساخت های تولید و بومی سازی دستگاه های توانبخشی است. در این حوزه به عنوان بازرس انجمن کل گفتار درمانی ایران مشغول به فعالیت بوده و نیز مجری طرح پایش، ارزیابی و مشاوره رایگان توانبخشی در حیطه اختلالات گفتاری در بخش خصوصی استان البرز می باشم. فعالیت حرفه ای خود را در حیطه توانبخشی از سال 1376 آغاز نمودم.

مخاطبین شما چه کسانی هستند؟

مخاطبان ما همه اقشار جامعه، از نوزادان تازه متولد شده دارای اختلال بلع، کودکان شش ماهه دارای شکاف کام و یا کم شنوا و ناشنوا تا بزرگسالان دچار ضربه مغزی و یا سکته مغزی در همه سنین می باشند. اما متاسفانه توجه به امر اطلاع رسانی در حیطه توانبخشی مغفول مانده که باید فرهنگ سازی شود و این مورد در مراجعه زود هنگام والدین و کوتاه شدن طول دوره درمان فرزندانشان بسیار موثر است. اگر به دلایلی سن طلایی درمان اختلالات گفتاری در کودکان بگذرد، مراحل درمان به مراتب سخت‌تر و پرهزینه تر خواهد بود، زیرا عادت‌های غلط گفتاری به حدی در ذهن نفوذ کرده که فرد به راحتی قادر به ترک آنها نخواهد بود.

ادامه مطلب  کلینیک درمان اختلالات یادگیری کرج چهارراه مصباح فرعی کارکلو – سیستم آموزش آنلاین گروه توانبخشی گفتار توان گستر

ابعاد درمانی مختلف تخصص گفتار درمانی را شرح دهید:

درمان افراد دچار لکنت زبان، اختلالات تلفظی، اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن، اختلالات صدا و حنجره، عقب ماندگی ذهنی، فلج مغزی، سکته مغزی، اختلال در بلع، شکاف کام، کم شنوایی و ناشنوایی، اوتیسم و بیماری های اعصاب مربوط به گفتار است.

چه خدمات ویژه ای در این مرکز ارائه می شود؟

با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان متبحر و دلسوز و استفاده از آخرین تکنولوژی های کلینیک، دستگاه های توانبخشی و گفتار درمانی، نرم افزارها و تست ها، روند درمان  درمانجو را تسریع و تسهیل کرده و وی قادر خواهد بود تا با پرداخت کمترین هزینه در کوتاهترین زمان به بالاترین بازدهی خود دست یافته و از خدمات مشاوره رایگان و مزایا بیمه تکمیلی بهره بگیرد.

به طور مثال به کارگیری دستگاه های لکنت شکن در درمان افراد دچار لکنت تاثیر چشمگیری در کاهش بروز لکنت و رفتارهای وابسته آن در جلسات درمانی و تعمیم روانی گفتار درمحیط خارج از درمان داشته است و اینکه ما در حال تحقیق در مورد اثر بخشی نوروفیدبک و تحریکات فرا جمجمه ای در امر درمان موثر اختلالات یادگیری، نقایص شناختی، سکته مغزی، اوتیسم و یا حتی لکنت زبان هستیم که در آینده نزدیک شاهد ارائه مقالات آن در جوامع علمی بین المللی خواهیم بود.

تا کنون به چه توفیقاتی دست یافته اید؟

در مجموعه ما متخصصان بسیاری اعم از آسیب شناسان گفتار و زبان، متخصصان کاردرمانی اعم از جسمی، ذهنی و شناختی و مشاوران، مشغول خدمت رسانی هستند، علاوه بر اینکه از نظرات مشورتی سایر فوق تخصص ها نیز در امر درمان بهره می گیریم. لذا در تمامی زمینه های توانبخشی، درمان مراجعین در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه و به طور موثر و رضایت بخش انجام می گردد.

ادامه مطلب  الو دکتر لکنت در علویجه

به طور مثال اصلاح هر واج خطا در گفتار کودک دچار اختلال تلفظ، با هوش بهنجار، حداکثر در دو جلسه درمانی سی دقیقه ای انجام می شود که به این صورت کودک دچار اختلال رفتاری و مشکلات شخصیتی ناشی از تحقیر توسط همسالان در آینده نمی گردد و درمان اختلال بلع نیز در ده جلسه درمانی چه در نوزادان و چه در افراد مسن انجام می شود.

در کل ما توانسته ایم طول دوره درمان اختلالات گفتاری کودکان دارای هوش بهنجار را به یک دهم سایر مراکز کاهش دهیم که این مورد در سایر بخش های توانبخشی مجموعه نیز به چشم می خورد.

متقاضیان به چه صورت می توانند با مجموعه تحت مدیریت شما تماس بگیرند یا مراجعه کنند؟

روزهای زوج بین ساعات 19 الی 20 در مرکز گفتار توان گستر به نشانی: کرج، رجایی شهر، بلوار انقلاب، بین 13 و 14 نبش میدان اتحاد، ساختمان آراد طبقه دوم، ارزیابی و مشاوره رایگان اختلالات گفتاری و توانبخشی داریم، علاوه براینکه با تلفن های 02634443815 و 02634405830 و با سایت های: www.siavashataee.com،www.loknatclinic.ir ، www.kardarmanikaraj.ir در خدمت شهروندان گرامی هستیم.

 

 

معرفی بهترین مراکز جامع توانبخشی در  کلات (خراسان رضوی)

معرفی بهترین مراکز جامع توانبخشی در  کندر (شهر)

معرفی بهترین مراکز جامع توانبخشی در  گناباد

معرفی بهترین مراکز جامع توانبخشی در  لطف‌آباد (خراسان رضوی)

معرفی بهترین مراکز جامع توانبخشی در  مشهد

معرفی بهترین مراکز جامع توانبخشی در  مشهد ریزه

معرفی بهترین مراکز جامع توانبخشی در  ملک‌آباد

 

loknatclinic.ir

loknatshekan.ir

neurofeedbackalborz.ir

otalborz.ir

otkaraj.ir

Related posts