بهترین کلینیک توانبخشی در کرج:چگونه بوی بد دهان را از بین ببریم؟

آموزش گفتار درمانی , بهترین کرج گفتار درمانی بزرگسالان , بهترین کرج گفتار درمانی در منزل , بهترین کرج گفتار درمانی کودکان در منزل , بهترین کرج کلینیک گفتار درمانی , بهترین کرج گفتاردرمانی کودکان , بهترین کرج گفتار

بهترین کلینیک توانبخشی در کرج:چگونه بوی بد دهان را از بین ببریم؟

خلاص شدن از شر بوی بدن دهان برای هرکسی یک معجزه محسوب میشود و دیگر کابوس صحبت کردن رو در رو با کسی را نخواهید داشت.

به گزارش الامتو و به نقل از بدونیم؛ بوی بد دهان کمی ناراحت کننده و مشکل ساز است. هنگامی که دوستانتان نزدیک شما هستند ممکن است برایشان ناخوشایند باشد. حتی در جمع دلتان نمی خواهد دهانتان را به صحبت باز کنید. ممکن است به پزشک مراجعه کرده باشید و با وجود مصرف داروهای تجویزی او هنوز هم مشکلتان حل نشده باشد. پس این روش ها را به شما پیشنهاد کنم.

جعفری بجوید

این سبزی را بجوید تا تاثیر آن را تمیزی دهان ببینید. در نهایت دهان شما تازه و خوشبو می شود. حتی می توانید از آب این سبزی به عنوان شوینده دهان استفاده کنید تا از بوی بد دهانتان خلاص شوید.

روغن نارگیل

تصور نکنید که روغن نارگیل تنها برای مو و پوست مفید است. می توانید از روغن نارگیل برای دندان ها نیز استفاده کنید. برای این کار باید ۲ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل را با ۳ قاشق سوپ خوری جوش شیرین مخلوط کنید و دندان ها را هر روز صبح و شب با آن مسواک بزنید. این ترکیب میکروب ها و باکتری های دهان را از بین می برد. دهان را تمیز و تازه و برای همیشه از بوی بد آزاد می کند.

زیره

با جویدن زیره دیگر با بوی بد دهان خداحافظی کنید. جدا از مسواک و نخ دندان می توانید برای تازه کردن بوی دهان زیره بجوید.

ادامه مطلب  ویتامین E|منتخب آسیب شناسی گفتاروزبان در کرج09121623463|وحدت خیابان یخ فرعی ۲۰ متری وحدت

روغن ضروری نعناع فلفلی

نعناع فلفلی علاوه بر این که برای رشد موها بسیار مفید است دهان را نیز خوشبو می کند. فقط یک قطره از این روغن روی زبان برای خوشبو کردن و از بین بردن باکتری های دهان کافی است. بهتر است این کار را صبح ها قبل از رفتن به محل کار انجام دهید.

شوینده لیمو، عسل و دارچین

این ترکیب خوشمزه بوی بد دهان را برای تمام روز از بین می برد. آب ۲ عدد لیمو را بگیرید و نصف قاشق چای خوری دارچین، نصف قاشق چای خوری جوش شیرین و ۱ قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. سپس مواد را در یک فنجان آب گرم حل کنید و داخل بطری بریزید. هر وقت نیاز به شوینده دهان داشتید از آن استفاده کنید.

لیمو و سرکه سیب

فواید سرکه سیب بی شمار است. آب یک عدد لیمو و یک فنجان سرکه را در نصف لیوان آب حل کنید. یک قاشق سوپ خوری عسل و یک قطره روغن نعناع فلفلی به آن اضافه کنید. مواد را خوب هم بزنید و در یک بطری بریزید. دهان را با آن بشوئید و برای همیشه از بوی بد دهان خلاص شوید

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان مرکزی

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان خوزستان

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  مشهد

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان خراسان رضوی

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان خراسان جنوبی

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان خراسان شمالی

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان کرمان

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان یزد

آموزش گفتار درمانی , بهترین کرج  گفتار درمانی بزرگسالان , بهترین کرج   گفتار درمانی در منزل , بهترین کرج  گفتار درمانی کودکان در منزل , بهترین کرج  کلینیک گفتار درمانی , بهترین کرج  گفتاردرمانی کودکان , بهترین کرج  گفتار درمانی چیست , بهترین کرج  رشته گفتار درمانی , بهترین کرج  مراكز گفتار درماني شرق تهران , بهترین کرج  گفتار درمان خوب در تهران , بهترین کرج  دکتر هوشنگ دادگر , بهترین کرج  مراکز گفتار درمانی دولتی , بهترین کرج  مراکز گفتاردرمانی در جنوب تهران , بهترین کرج  بهترین متخصص گفتار درمانی در تهران , بهترین کرج  مراکز گفتار درمانی در غرب تهران , بهترین کرج  مراکز گفتار درمانی در کرج , بهترین کرج  بهترین گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج  گفتاردرمانی کودکان در کرج , بهترین کرج  ادرس گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج  درمان لکنت زبان در کرج , بهترین کرج  گفتار درمانی بزرگسالان در کرج , بهترین کرج  درمان لکنت در کرج , بهترین کرج  مطب گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج  فهرست گفتاردرمانی کرج , بهترین کرج  درمان تلفظ در کرج , بهترین کرج  بهترین کاردرمانی در کرج , بهترین کرج  گفتاردرمانی کرج , بهترین کرج  کاردرمانی البرز , بهترین کرج  کلینیک کاردرمانی در کرج , بهترین کرج  مراکز توانبخشی کرج , بهترین کرج  کاردرمانی سینا , بهترین کرج  مراکز کاردرمانی کرج , بهترین کرج  گفتاردرمانی کودکان در کرج , بهترین کرج  ادرس گفتاردرمانی در کرج, بهترین کرج  بازار کار کاردرمانی , بهترین کرج  کاردرمانی در منزل , بهترین کرج کاردرمانی کودکان , بهترین کرج  رتبه لازم برای کاردرمانی , بهترین کرج  مرکز کاردرمانی , بهترین کرج  رشته کاردرمانی چیست؟ , بهترین کرج  کاردرمانی غرب تهران , بهترین کرج  کاردرمانی جسمی

ادامه مطلب  – ۱۳۸۹۰۹۱۵

Related posts