بهترین کلینیک توانبخشی در کرج:۶ رفتار بد که با خودمان داریم – واقعا چه بلایی به سر خود میاریم؟

بهترین کلینیک توانبخشی در کرج:۶ رفتار بد که با خودمان داریم – واقعا چه بلایی به سر خود میاریم؟

بد رفتاری با خود هم ممکن است، در واقع خیلی زیاد هم انجام میشود. بیایید با خودمان صادق باشیم. ما بعضی اوقات دشمن خودمان می شویم. برخی از اشتباهات ما اجتناب ناپذیر است. اشتباهات می توانند ناخوشایند باشند و تاوان بزرگی داشته باشند. بعضی از اشتباهات در زندگی تکراری است. وقتی که برنامه ای با مشکل پیش می رود ما دیگران را مقصر می دانیم. فردی که با تفکر باشد وقتی اشتباهی می کند ان را قبول می کند و سعی در جبران ان دارد. این کار نیاز به خود آزمایی و تمرین دارد و از طریق همین تمرین ها می توانید یاد بگیرید که اشتباهات را قبل از اینکه ان را انجام دهید تشخیص دهید و بتوانید جلوی انجام دادن ان را بگیرید. برای بهتر شدن خودتان در این زمینه می توانید از این نکته ها استفاده کنید. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرمباشید.

چه رفتار های بدی با خودمان داریم ؟

رابطه شما با خودتان چگونه است ؟

مقایسه خودتان با دیگران

ما در جامعه بسیار رقابتی زندگی می کنیم اما مقایسه کردن خودمان با استاندارد های دیگران باعث اسیب رساندن بیشتر به ما می شود. مهم است که نسبت به کار دیگران اگاهی داشته باشید اما توجه بیش از حد باعث ضعیف شدن اعتماد به نفستان می شود. اگر خودتان را رقیب خود در نظر بگیرید و سعی کنید هر روز بهتر از دیروزتان باشید سعی می کنید از دیدن کارهای دیگران و مقایسه کردن خود با دیگران دوری کنید.

ادامه مطلب  بهترین دکتر گفتاردرمانی تهران امیر آباد | گفتاردرمانی سیاوش عطایی 09121623463 | تهران ولنجک فرعی ۸ متری

عدم ریسک پذیری و به چالش کشاندن مداوم خود

بعد از رسیدن به موفقیت اسان است که به روال عادی خود برگردید ولی این راحتی موقتی است. افراد موفق همیشه محدودیت ها را کنار می گذارند. موفقیت های قبلی به شما اعتماد به نفس لازم برای موفقیت های بعدی را میدهد. اما اگر وقت زیادی را برای موفقیت های قبلی بگذارید نمی توانید خودتان را برای چیز های جدید به چالش بکشانید. از شکست نترسید، گاهی این شکست ها باعث پیروزی های بیشتر می شود. پس، از شکست ها درس بگیرید و سعی کنید موفقیت های دیگری به دست بیاورید.

رفتار بد
با خود مهربان باشیم

تسلیم در برابر حواس پرتی

حواس پرت بودن برای همه اتفاق میافتد. گوشی هوشمند می تواند هم وسیله خوبی برای ارتباطات باشد و هم وسیله مضر برای تمرکز شما. رسانه های اجتماعی و فعالیت های دیگر دائما در رقابت هستند تا توجه ما را به خودشان اختصاص دهند و ما باید حواسمان را جمع کنیم تا تمام وقت ارزشمند خود را برای این برنامه ها صرف نکنیم. بهتر است بعد از انجام دادن کارهای مهم خود سراغ چک کردن تلگرام و اینستاگرام بروید. توصیه میشود که حتی برای اوقات فراغت و تفریح خود برنامه ریزی کنید.

تنبلی

تنبلی و حواس پرتی شما را از موفقیت دور می کند. بخشی از علت تنبلی ما به خاطر این است که از ابتدا هدف های خیلی بزرگی برای خود در نظر می گیریم و سپس ان را دور از دسترس می بینیم بنابراین بهتر است که هدف بزرگ را به هدف های کوچکتری تبدیل کنیم تا برای رسیدن به ان هیجان و انگیزه داشته باشیم. بهتر است در راه رسیدن به اهدافتان از کسانی که اگاه هستند مشورت بگیرید.

جنگ با خود
با خودمان نجنگیم

عدم تمایل به ترک اشتباهات گذشته

برای رسیدن به اهدافتان خیلی شرایط را سخت نکنید. این احتمال را هم در نظر بگیرید که ممکن است اشتباه کنید. ولی از اشتباهات انجام شده درس بگیرید و ان ها را جبران کنید و خودتان را به چالش بکشانید. در برابر اشتباهات گذشته ایستادگی نکنید و اجازه ندهید که به خاطر اشتباهات گذشته عذاب بکشید. قبول کنید که انسان جایز الخطا است و یاد بگیرید که خودتان را ببخشید.

ادامه مطلب  مصاحبه دکترگفتاردرمانی کرج 24 مهر ماه 1400

اگر بتوانید این پنج نکته را در زندگی خود استفاده کنید باعث راحت تر شدن مسیر شما می شود. این روش ها را تمرین کنید تا عادت های بد قدیمی خود را کنار بگذارید.


امیدوارم از این مطلب لذت برده و از این پس با خودتان رفتار بد نداشته باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرمباشید.

۶ رفتار بد که با خودمان داریم – واقعا چه بلایی به سر خود میاریم؟

 

 

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  شهرک ناز

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  شهرک شهید رستمی

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  فردیس

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  حافظیه

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  نجف آباد

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  شهرک پاسدار

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  شهرک دهکده ( شهرک خانه )

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  شهرک دریا

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  حسین آباد افشار

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  احد آباد

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  رجب آباد

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  اسد آباد

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  کوی فرهنگ

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  کوی زنبق

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  شهرک ولی عصر

اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در  دهقان ویلای اول و دوم

Related posts