بهترین کلینیک توانبخشی در کرج:7 کاری که نباید در موقع عصبانیت انجام دهید

آموزش گفتار درمانی , بهترین کرج گفتار درمانی بزرگسالان , بهترین کرج گفتار درمانی در منزل , بهترین کرج گفتار درمانی کودکان در منزل , بهترین کرج کلینیک گفتار درمانی , بهترین کرج گفتاردرمانی کودکان , بهترین کرج گفتار درمانی چیست , بهترین کرج رشته گفتار درمانی , بهترین کرج مراكز گفتار درماني شرق تهران , بهترین کرج گفتار درمان خوب در تهران , بهترین کرج دکتر هوشنگ دادگر , بهترین کرج مراکز گفتار درمانی دولتی , بهترین کرج مراکز گفتاردرمانی در جنوب تهران , بهترین کرج بهترین متخصص گفتار درمانی در تهران , بهترین کرج مراکز گفتار درمانی در غرب تهران , بهترین کرج مراکز گفتار درمانی در کرج , بهترین کرج بهترین گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج گفتاردرمانی کودکان در کرج , بهترین کرج ادرس گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج درمان لکنت زبان در کرج , بهترین کرج گفتار درمانی بزرگسالان در کرج , بهترین کرج درمان لکنت در کرج , بهترین کرج مطب گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج فهرست گفتاردرمانی کرج , بهترین کرج درمان تلفظ در کرج , بهترین کرج بهترین کاردرمانی در کرج , بهترین کرج گفتاردرمانی کرج , بهترین کرج کاردرمانی البرز , بهترین کرج کلینیک کاردرمانی در کرج , بهترین کرج مراکز توانبخشی کرج , بهترین کرج کاردرمانی سینا , بهترین کرج مراکز کاردرمانی کرج , بهترین کرج گفتاردرمانی کودکان در کرج , بهترین کرج ادرس گفتاردرمانی در کرج, بهترین کرج بازار کار کاردرمانی , بهترین کرج کاردرمانی در منزل , بهترین کرج کاردرمانی کودکان , بهترین کرج رتبه لازم برای کاردرمانی , بهترین کرج مرکز کاردرمانی , بهترین کرج رشته کاردرمانی چیست؟ , بهترین کرج کاردرمانی غرب تهران , بهترین کرج کاردرمانی جسمی

بهترین کلینیک توانبخشی در کرج:7 کاری که نباید در موقع عصبانیت انجام دهید

بسیاری از انسانهای عاقل و باهوش بر این عقیده‌اند که عصبانیت چیزی غیر از ضعف نیست. عصبانیت ذهن شما را خراب می‌کند و باعث می‌شود تصمیماتی احمقانه و خطرناک بگیرید.

به گزارش آلامتو به نقل از womanitely ؛ صبر در هنگام عصبانیت برای جلوگیری از اندوه و تاسف بعد از آن بسیار ضروری است. از لحاظ علمی ثابت شده است که عصبانیت به جسم و ذهن افراد آسیب جدی می‌رساند، زیرا عصبانیت از لحاظ جسمی و روحی تاثیری همانند استرس بر روی بدن دارد.

به علاوه عصبانیت می‌تواند روابط اجتماعی، شخصی و حرفه‌ای شما را خراب کند. به همین دلیل نباید اجازه بدهید که عصبانیت بر روی زندگی شما اثرات منفی خود را بر جا بگذارد. بهترین راه اجتناب از اشتباه درموقع عصبانیت این است که از آن محیط خارج شوید و خود را آرام کنید.

امیدوارم این مقاله در کنترل عصبانیت به شما کمک کند.

زن عصبانی

  1. عصبانیتتان را در رسانه‌های اجتماعی بروز ندهید.

متاسفانه بسیاری از مردم تمایل دارند که در موقع عصبانیت از رسانه‌های اجتماعی برای انتقال افکار و احساساتشان به مردم استفاده کنند. در هر شرایطی هیچ کس نباید عصبانیتش را از طریق شبکه‌های اجتماعی به دیگران منتقل کند.

این تصمیم منطقی و عاقلانه‌ای نیست که در لحظه‌ای که احساس عصبانیت می‌کنید آن را به تمام دنیا اعلام کنید زیرا این کار ممکن است وجهه شما را در اجتماع خراب کند.

به علاوه حرف‌هایی که در موقع عصبانیت می‌زنید می‌تواند روحیه دوستانتان را خراب کند. سعی کنید جنبه‌های مثبت درونیتان را بروز دهید نه ضعفتان.

  1. تصمیم نگیرید

هنگامی که می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم، ترجیح می‌دهم که بر روی آن موقعیت تمرکز کنم و همه جنبه‌های مثبت و منفی آن تصمیم را مد نظر بگیرم. به علاوه شما باید کارهایتان را با آرامش انجام دهید. اگر در حالت عصبانیت و یا تحت فشار تصمیمی بگیرید، بدون شک از آن تصمیم پشیمان خواهید شد و به احمقانه بودن آن در آینده پی خواهید برد.

ادامه مطلب  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس

کنترل احساسات در مواقع حساس زندگی بسیار حائز اهمیت است. شما باید مرزی بین احساسات و مسئولیت‌های زندگیتان بکشید.

  1. اجازه ندهید عصبانیتتان دیگران را بیازارد

شاید شما در هنگام عصبانیت به این نکته توجه نداشته باشید که رفتارتان بر روی دیگران تاثیر می‌گذارد. اگر نمی‌خواهید رفتار شما همه‌ی پل‌های پشت سرتان را خراب کند و مردم را بیازارد، برای کنترل احساساتتان کاری انجام دهید. برای این کار می‌توانید از تکنیک‌های نفس کشیدن استفاده کنید.

این تکنیک‌ها باعث کاهش استرس شده و عصبانیت شما را از بین می‌برند. اگر هیچ تکنیکی برای شما کارساز نیست، خود را از آن مکان دور کنید. به عقیده‌ی من در این حالت هیچکدام از کسانی که در کنار شما بوده‌اند از این رفتار شما ناراحت نخواهند شد. انسان‌های موفق و دانا به جای جریحه‌دار کردن احساسات دیگران تمایل دارند که روز بد خود را تبدیل به روزی خوب و زیبا کنند.

  1. رانندگی نکنید

هنگامی که عصبانی هستید رانندگی نکنید. تحقیقات نشان می‌دهد که افراد عصبانی بیشتر در معرض تصادف قرار دارند، زیرا در هنگام عصبانیت این افراد تمرکزشان بر روی رانندگی نیست و پرخاشگری می‌کنند.هنگامی که عصبانی هستید پشت فرمان ننشینید زیرا جان خود و انسانهای دیگر را به خطر می‌اندازید.

اگر در هنگام رانندگی احساس استرس و اضطراب می‌کنید بهتر آن است که ماشین را متوقف کنید و راهی برای آرام کردن خود پیدا کنید. وقتی چشمانتان پر از غضب می‌شوند ممکن است عابری را که از خیابان عبور می‌کند نبینید و دچار اشتباهی مرگبار شوید.

عصبانیت Anger

  1. با هرکسی حرف نزنید

طبیعی است که انسان در مورد مسائل و مشکلات زندگیش با کسی درد دل کند، اما یادتان باشد که همیشه با افراد مطمئن و قابل اعتماد صحبت کنید. زیرا افرادی که قابل اعتماد نیستند ممکن است دچار سوء تفاهم شوند و درمورد شما و زندگیتان شایعاتی به راه بیندازند. بهتر است نفس آرامی بکشید و خود را کنترل کنید.

ادامه مطلب  کاردرمانی تخصصی ویژه صدمات ورزشی ا گفتار توان گستر البرز

دوستان قابل اعتماد می‌توانند در این مواقع نصایح ارزشمندی به شما بدهند تا بهتر و بیشتر از زندگی لذت ببرید. من ترجیح می‌دهم هنگام عصبانیت با هیچ کسی حرف نزنم زیرا هرچقدر که مردم کمتر درمورد نگراهایتان بدانند، زندگیتان بهتر و اعتبارتان در بین مردم بیشتر خواهد بود.

  1. به سراغ عادتهای بدتان نروید

امیدوارم همه شما بدانید که عصبانیت قدرت اراده شما را از بین می‌برد. اگر در موقع عصبانیت به سراغ سیگار و الکل بروید، این بدان معناست که مشکلی را به مشکلات قبلیتان افزوده‌اید. بهتر آن است روش‌های مفیدتر و سالمتری را برای مقابله با احساسات بد پیدا کنید. ورزش و فعالیت‌های بدنی در از بین بردن عصبانیت و دیگر احساسات بد و منفی نقش بسیار مهمی دارند.

اگر به طور مرتب ورزش می‌کنید شانستان برای بالا بردن میزان سروتونین در بدن بیشتر است. این هورمون پرخاشگری را کاهش داده و احساس شادمانی را تقویت می‌کند.

  1. با دیگران ارتباط برقرار نکنید

به اعتقاد من بسیار دشوار است که در موقع عصبانیت بتوانید از حرف زدن با مردم لذت ببرید. بهتر است در این مواقع از مردم فاصله بگیرید. در غیر این صورت احساسات شما دیگران را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. شما زمانی می‌توانید بر روی مردم تاثیر مثبت بگذارید که احساسات و اخلاقیات منفی خود را سرکوب کنید.

افرادی که کمتر عصبانی می‌شوند و احساس تنفر در وجودشان نیست از لحاظ اجتماعی آدم‌های موفق‌تر و محبوب‌تر هستند. مسلما ما عاشق کسانی هستیم که همیشه لبخند بر لب دارند و پر از انرژی مثبت هستند.

عصبانیت احساسی بسیار خطرناک است که می‌توانید آن را کنترل کرده و یا اجازه دهید زندگی شما را

ادامه مطلب        مرجع معرفی بهترین کلینیک درمان قطعی لکنت در تهران | گفتاردرمانی سیاوش عطایی 09121623463 | تهران سعادت آباد فرعی گلها

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان فارس

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان بوشهر

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان چهارمحال و بختیاری

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان هرمزگان

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان کهگیلویه و بویراحمد

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  تبریز

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان آذربایجان شرقی

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی  استان آذربایجان غربی

آموزش گفتار درمانی , بهترین کرج  گفتار درمانی بزرگسالان , بهترین کرج   گفتار درمانی در منزل , بهترین کرج  گفتار درمانی کودکان در منزل , بهترین کرج  کلینیک گفتار درمانی , بهترین کرج  گفتاردرمانی کودکان , بهترین کرج  گفتار درمانی چیست , بهترین کرج  رشته گفتار درمانی , بهترین کرج  مراكز گفتار درماني شرق تهران , بهترین کرج  گفتار درمان خوب در تهران , بهترین کرج  دکتر هوشنگ دادگر , بهترین کرج  مراکز گفتار درمانی دولتی , بهترین کرج  مراکز گفتاردرمانی در جنوب تهران , بهترین کرج  بهترین متخصص گفتار درمانی در تهران , بهترین کرج  مراکز گفتار درمانی در غرب تهران , بهترین کرج  مراکز گفتار درمانی در کرج , بهترین کرج  بهترین گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج  گفتاردرمانی کودکان در کرج , بهترین کرج  ادرس گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج  درمان لکنت زبان در کرج , بهترین کرج  گفتار درمانی بزرگسالان در کرج , بهترین کرج  درمان لکنت در کرج , بهترین کرج  مطب گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج  فهرست گفتاردرمانی کرج , بهترین کرج  درمان تلفظ در کرج , بهترین کرج  بهترین کاردرمانی در کرج , بهترین کرج  گفتاردرمانی کرج , بهترین کرج  کاردرمانی البرز , بهترین کرج  کلینیک کاردرمانی در کرج , بهترین کرج  مراکز توانبخشی کرج , بهترین کرج  کاردرمانی سینا , بهترین کرج  مراکز کاردرمانی کرج , بهترین کرج  گفتاردرمانی کودکان در کرج , بهترین کرج  ادرس گفتاردرمانی در کرج, بهترین کرج  بازار کار کاردرمانی , بهترین کرج  کاردرمانی در منزل , بهترین کرج کاردرمانی کودکان , بهترین کرج  رتبه لازم برای کاردرمانی , بهترین کرج  مرکز کاردرمانی , بهترین کرج  رشته کاردرمانی چیست؟ , بهترین کرج  کاردرمانی غرب تهران , بهترین کرج  کاردرمانی جسمی

ادامه مطلب  تخصصی ترین مرکز کار و گفتار درمانی در کرج:رفع بوی سیر

Related posts