به تعبیر مقام معظم رهبری هر هنرمند به تنهایی یک دنیاست


به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محسن سلمان‌پور سرپرست دانشکده به همراه مدیر روابط عمومی خود در جلسه‌ای بسیار صمیمی و دور هم نشینی با هنرمندان در محل تالار استاد جمالی شنبه شب و در آخرین شب قرن پای صحبت های هنرمندان نشست.

 

وی در این خصوص اظهار داشت: با حضور در این جمع لطافتی که هنرمند دارد و صحبتی که حضرت آقا می‌فرمایند که هر هنرمند به تنهایی خودش یک دنیا است را واقعاً لمس کردم.

 

دکتر سلمان‌پور خروجی جلسه را بسیار خوب قلمداد کرد و گفت: ما بحث هنردرمانی را که مورد اشاره هنرمندان بود، دنبال کرده و با تفاهم نامه‌هایی که بین علوم پزشکی و مجموعه هنری و اداره ارشاد لارستان بسته خواهد شد آن را تکمیل میکنیم.

 

 وی با اشاره به موضوع فضای درمانی برای کودکان گفت: فراهم کردن فضای روانی کودکان در بیمارستان و شاید مراکز بهداشتی درمانی از دیگر مسایل مطرح شده بود که از هنرمندان تقاضای همکاری کردیم و این موضوع نیز شکل خواهد گرفت. 

 

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ما باید ارائه خدمات تعریف شده را در جایگاه و شان هنرمندان داشته باشیم تصریح کرد: در بحث درمانی هنرمندان، در این شب عید نوید میدهم که همکاری دوطرفه ای صورت گیرد تا هیچ هنرمندی در خصوص مسایل درمانی خود دچار مشکل نشود.

 

 وی افزود: استفاده از هنر هایی که وجود دارد برای جوانی جمعیت و برای ایجاد و افزایش انگیزه و نشاط در راستای افزایش جمعیت، از دوستان هنرمند خود همکاری میطلبیم و امیدواریم حمایت آنها را داشته باشیم.

ادامه مطلب  ::Best Top 10 Lists:: بهترین دکتر لکنت زبان البرز :: انجمن آسيب شناسان دهان وفک وصورت ايران::
image_pdfimage_print

Source link



Source link

Related posts

Leave a Comment