تعرفه سال 97 کاردرمانی:چگونه به سلامتی بدن در فصل بهار کمک کنیم؟

آموزش گفتار درمانی , بهترین کرج گفتار درمانی بزرگسالان , بهترین کرج گفتار درمانی در منزل , بهترین کرج گفتار درمانی کودکان در منزل , بهترین کرج کلینیک گفتار درمانی , بهترین کرج گفتاردرمانی کودکان , بهترین کرج گفتار

تعرفه سال 97 کاردرمانی:چگونه به سلامتی بدن در فصل بهار کمک کنیم؟فصل بهار فرصت مناسبی است تا با رعایت برخی عادات درست در برنامه روزانه به شادابی و سلامتی بیشتری دست یافت. از آنجا که فصل زمستان با کم تحرکی، مصرف غذاهای سنگین و بیماری هایی نظیر سرماخوردگی و آنفولانزا همراه است، ورزش و رژیم غذایی مناسب می تواند در این باره بسیار مفید باشد.

چگونه به سلامتی بدن در فصل بهار کمک کنیم؟

مصرف یک دوره کوتاه مدت ویتامین

در صورتی که هر فردی برنامه غذایی متنوع و متعادلی داشته باشد،‌ برای رسیدن به تناسب اندام نیازی به مصرف مکمل های ویتامین در بهار ندارد. این در حالی است که در این روزها انواع سبزیجات و میوه های مختلف نیز در بازار به فروش می رسد.

مطلب پیشنهادی
تا 40 درصد تخفیف واقعی در سفارش آنلاین غذا از چیلیوری
تا 40 درصد تخفیف واقعی در سفارش آنلاین غذا از چیلیوری

در صورت کمبود بدن می توان یک دوره مولتی ویتامین مصرف کرد که البته نباید از مقدار توصیه شده روی بسته بندی آن بیشتر باشد. همچنین از مصرف چندین مکمل ویتامین به طور همزمان اجتناب کنید.

در مورد دیگر مکمل های غذایی نیز برخی مفید خواهند بود که عبارتند از:

امگا 3: در صورتی که ماهی نمی خورید یا مقدار کمی در برنامه غذایی دارید.
آهن: برای تشخیص نیاز بدن و دوز مناسب مصرف با پزشک مشورت نمایید.
پروبیوتیک ها: اگر به اندازه کافی لبنیات تخمیری میل نمی کنید و یا ا دچار مشکلات گوارشی هستید، یک دوره پروبیوتیک برای شما مفید است.

ادامه مطلب  بهترین مرکز نروفیدبک در کرج:چگونه بفهمیم ورزش کردنمان اصولی نیست؟

توجه بهتر و بیشتر به تغذیه

تغذیه صحیح برای حفظ سلامتی و تناسب اندام لازم است. برای اینکه کمتر غذا بخورید، بشقاب های کوچکتر را انتخاب کنید و هر لقمه را مدت بیشتری بجوید.

این ایام فرصت مناسبی است تا بعضی عادات صحیح را در پیش بگیرید که عبارتند از:

مصرف 5 سهم میوه و سبزیجات در روز
کاهش وعده های غذایی حاوی گوشت‌ ( حداکثر یک بار در روز)
استفاده بیشتر از غلات سبوس دار طبیعی و بدون سموم شیمیایی
کاهش مصرف خوراکی های تغییر شکل یافته، خیلی شور و خیلی شیرین و به جای آنها تهیه غذا در منزل با مواد سالم طبیعی
مصرف ماهی و دیگر محصولات دریایی 2 تا 3 مرتبه در هفته

چگونه به سلامتی بدن در فصل بهار کمک کنیم؟

چگونه به سلامتی بدن در فصل بهار کمک کنیم؟
خواب مطلوب و آرامش

خواب خوب به رفع خستگی و استرس کمک می کند و برای رسیدن به سلامتی و شادابی ضروری است. نکته مهم در مورد کیفیت خواب این است که باید نظم در زمان خوابیدن و بیدار شدن رعایت شود. شرایط اتاق خواب ( نور، دما، صدا، میزان رطوبت و… ) را طوری فراهم کنید که برای خواب مناسب باشد. همچنین بهتر است شب ها پیش از خواب زمان کوتاهی را به استراحت و ریلکسیشن اختصاص دهید.

تحرک و ورزش

بدن ما با تحرک سازگاری دارد و هر فعالیت ورزشی برای روحیه و سلامت بدن خوب است. فعالیت های ورزشی مانند پیاده روی، شنا، ژیمناستیک، بدمینتون و… را که با شرایط شما مناسب است را انتخاب کنید.

چگونه به سلامتی بدن در فصل بهار کمک کنیم؟

ادامه مطلب  اسم و آدرس بهترین کلینیک کاردرمانی در شهرک شهید چمران

اگر مبتلا به بیماری به بیماری خاصی هستید با سن شما بیشتر از 45 سال است، ابتدا با پزشک مشورت نمایید.

مراقبت از پوست

در این روزها بهتر است از کرم های صورت بسیار ملایم استفاده کنید که البته باید حاوی مواد محافظ در برابر اشعه فرابنفش خورشید نیز باشد. برای حفظ شادابی و درخشندگی پوست نیز یک مرتبه در هفته از ماسک مناسب با نوع پوست و نیاز آن با توجه به سن استفاده نمایید.

همچنین دو بار در هفته نیز با استفاده از پاک کننده های مناسب پوست صورت، گردن و بدن را پاکسازی کنید. با از بین بردن آلودگی های از روی پوست، بازسازی سلول های پوست تحریک می شود و پوست لطافت و درخشندگی بیشتری خواهد داشت.

چگونه به سلامتی بدن در فصل بهار کمک کنیم؟

البته می توانید برای مراقبت های بهتر ابتدا با متخصص پوست مشورت نمایید. در صورت تمایل به برنزه شدن پوست نیز از روش های طبیعی استفاده نمایید زیرا برنزه کردن پوست با اشعه فرابنفش به طور مصنوعی سرطان زاست.

رسیدگی به موهای آسیب دیده در زمستان

پس از پایان فصل زمستان معمولا موها خشک می شوند و نیاز به رسیدگی بیشتری خواهند داشت. شاید به این دلیل نیاز به تعویض شامپو وجود دارد و توصیه می شود ماسک مغذی یک مرتبه در هفته استفاده شود تا درخشندگی و سلامتی به موها باز گردد. تغییر در مدل موها و کوتاه کردن نیز می تواند مفید باشد.

چگونه به سلامتی بدن در فصل بهار کمک کنیم؟

انجام فعالیت های مورد علاقه

تنوع در فعالیت های روزمره برای سلامت مغز و همچنین خلق و خو است. احساس رضایت از انجام یک فعالیت و یا همکاری با دیگران می تواند به منزله پر پرواز باشد که اعتماد به نفس و احساس نشاط را بهبود می بخشد. طولانی تر شدن روزها را برای بیرون رفتن، انجام فعالیت های مورد علاقه و برقرای ارتباط های دوستانه و بیشتر با دیگران غنیمت بدانید./

ادامه مطلب  کلینیک درمان قطعی لکنت در تهران امیرآباد - کارگر شمالی - گیشا - ونک | گفتاردرمانی سیاوش عطایی 09121623463 | تهران هاشم آباد خیابان برخورداری

چگونه به سلامتی بدن در فصل بهار کمک کنیم؟

بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی شهرستان‌ها
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی شهرستان ایرانشهر
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی شهرستان چابهار
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی شهرستان خاش
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی شهرستان دلگان
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی شهرستان زابل
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی شهرستان زاهدان
بهترین کلینیکهای گفتاردرمانی شهرستان میرجاوه
آموزش گفتار درمانی , بهترین کرج گفتار درمانی بزرگسالان , بهترین کرج گفتار درمانی در منزل , بهترین کرج گفتار درمانی کودکان در منزل , بهترین کرج کلینیک گفتار درمانی , بهترین کرج گفتاردرمانی کودکان , بهترین کرج گفتار درمانی چیست , بهترین کرج رشته گفتار درمانی , بهترین کرج مراكز گفتار درماني شرق تهران , بهترین کرج گفتار درمان خوب در تهران , بهترین کرج دکتر هوشنگ دادگر , بهترین کرج مراکز گفتار درمانی دولتی , بهترین کرج مراکز گفتاردرمانی در جنوب تهران , بهترین کرج بهترین متخصص گفتار درمانی در تهران , بهترین کرج مراکز گفتار درمانی در غرب تهران , بهترین کرج مراکز گفتار درمانی در کرج , بهترین کرج بهترین گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج گفتاردرمانی کودکان در کرج , بهترین کرج ادرس گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج درمان لکنت زبان در کرج , بهترین کرج گفتار درمانی بزرگسالان در کرج , بهترین کرج درمان لکنت در کرج , بهترین کرج مطب گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج فهرست گفتاردرمانی کرج , بهترین کرج درمان تلفظ در کرج , بهترین کرج بهترین کاردرمانی در کرج , بهترین کرج گفتاردرمانی کرج , بهترین کرج کاردرمانی البرز , بهترین کرج کلینیک کاردرمانی در کرج , بهترین کرج مراکز توانبخشی کرج , بهترین کرج کاردرمانی سینا , بهترین کرج مراکز کاردرمانی کرج , بهترین کرج گفتاردرمانی کودکان در کرج , بهترین کرج ادرس گفتاردرمانی در کرج, بهترین کرج بازار کار کاردرمانی , بهترین کرج کاردرمانی در منزل , بهترین کرج کاردرمانی کودکان , بهترین کرج رتبه لازم برای کاردرمانی , بهترین کرج مرکز کاردرمانی , بهترین کرج رشته کاردرمانی چیست؟ , بهترین کرج کاردرمانی غرب تهران , بهترین کرج کاردرمانی جسمی

ادامه مطلب  کلینیک جامع توانبخشی در کرج:چگونه ذهن قدرتمند داشته باشیم؟

Related posts