داروی یوهیمبین و مروری در کاربردهای گسترده این دارو|گفتار توان گستر09121623463

داروی یوهیمبین و مروری در کاربردهای گسترده این دارو|گفتار توان گستر09121623463

 

داروی یوهیمبین (Yohimbine) از جمله داروهایی است برای افزایش جریان خون محیطی که خود می‌تواند کاربردهای گسترده‌ای از جمله درمان اختلالات جنسی و نعوظ داشته باشد و همچنین افزایش اتساع مردمک چشم استفاده می‌شود.همچنین از داروی لوپرامید ممکن است برای اهدافی غیر از مواردی که در این راهنمای دارویی ذکر شده، استفاده شود. در این مقاله به معرفی، چگونگی کارکرد و نکات کلیدی در حین مصرف این داروی موثر خواهیم پرداخت.

اطلاعات مهم مربوط به داروی یوهیمبین

تصمیم به مصرف این دارو که دارای منشای گیاهی است، باید براساس توصیه و تجویز پزشک باشد و از مصرف خود سرانه این دارو باید پرهیز شود. همچنین مصرف این دارو باید با مشورت پزشک و سنجیدن آثار مفید در مقابل خطرات و ریسک‌های ناشی از مصرف این دارو است. این ریسک‌های احتمالی شامل موارد زیر هستند:   آلرژی نسبت به مصرف داروی یوهیمبین: حساسیت یا آلرژی یکی از مخاطراتی است که هنگام مصرف داروها ممکن است رخ دهد. از این رو چه حساسیت‌های دارویی و به خصوص حساسیت به داروی یوهمبین و چه حساسیت به دیگر موارد نظیر مواد غذایی، رنگ‌ها، مواد نگهدارنده، حیوانات و مثلاً مو و کرک بدن آنها و… باید به اطلاع پزشک معالج رسانده شود.

اطلاعات مهم در مورد داروی یوهیمبین

روش مصرف این دارو در گروه سنی سالمند: گروه سنی سالمند که سنین ۶۰ و بالاتر از آن را در بر می‌گیرد دارای نیازها و شرایط خاص خود است. مصرف خیلی موارد و داروها ممکن است در دیگر گروه‌های سی بدون خطر باشد ولی با توجه به شرایط سلامت افراد سالمند برای این گروه سنی مخاطره آمیز باشد. از جمله این موارد ابتلای به فشار خون و بیماری‌های قلبی – عروقی است که استفاده از داروی یوهیمبین ممکن است شدت این بیماری‌ها یا ریسک ابتلای به آنها را افزایش دهد. از این رو این مخاطرات و ریسک‌های احتمالی و روش و دوز مصرف و یا موارد ممنوعیت مصرف توسط پزشک به مراجعه کننده و فرد مصرف کننده اطلاع رسانی شود. تداخلات دارویی: مصرف همزمان بعضی داروها می‌تواند سبب به وجود آمدن حالت‌های مختلفی شود. در یک حالت مصرف دو دارو ممکن است تداخلی با هم نداشته باشد. همچنین مصرف یک دارو ممکن است اثر دارو یا داروهای دیگر را زیاد یا کمتر از حد معمول کند. مورد دیگر ممنوعیت مصرف همزمان دو یا چند دارو با هم است چون باعث بروز عوارض خطرناکی می‌شود. برای مصرف این دارو باید حالات زیر بررسی و در مورد داروهایی که فرد مراجعه مصرف می‌کند به پزشک معالج یا مراقب سلامت اطلاع داده شده و در مورد ادامه، قطع یا تغییر روش مصرف این داروها مشورت‌های لازم صورت گیرد. استفاده از داروی یوهیمبین به همراه داروهایی که در ادامه خواهد آمد، ممکن است باعث بروز عوارض جانبی در فرد مصرف کننده این دارو شود. اگر این دارو به همراه این دارو مصرف شود ممکن است هرچند وقت یکبار برای اثر بهتر و پیشگیری از بروز عوارض روش مصرف و یا دوز مصرفی این داروها تغییر کند. این داروها عبارت‌اند از:

  • کلومیپرامین
  • کلونیدین
  • گوانابنز
  • گوواندرل
  • گوانتیدین
  • گوانفاسین
  • لیتیوم کربنات
  • مورفین
  • مورفین سولفات لیپوزوم
  • نالوکسان
  • نالترکسون
  • رزرپین
ادامه مطلب  دکتر عبدالمحمود پیرحسینی تخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) در کرج

تداخلات محتمل با مصرف الکل، تنباکو و مواد غذایی: مصرف داروی یوهیمبین ممکن است با مصرف الکل و نوشیدنی‌های الکلی، استعمال توتون و تنباکو  و همچنین مواد غذایی تداخلاتی را به همراه داشته باشند و باعث ایجاد عوارضی جانبی در فرد مصرف کننده این دارو شود. از این رو نیاز است اگر فرد به طور منظم از موارد یاد شده استفاده می‌کند به پزشک خود در این باره اطلاع دهد تا دچار عوارض جانبی جدی و مخاطره آمیز در هنگام مصرف این دارو نشود. از این رو راه حل ممکن است تغییر دوز یا روش مصرف داروی یوهیمبین و یا تغییر در عادات غذایی و کاهش قابل توجه یا حذف الکل و نوشیدنی‌های الکلی و توتون و تنباکو از زندگی روزمره فرد مصرف کننده این دارو باشد.

وجود سایر عارضه‌ها و تأثیر آن بر مصرف داروی یوهیمبین:

ابتلای به بعضی بیماریها و عارضه‌ها ممکن است باعث بروز مشکلاتی در هنگام مصرف این دارو شود. از این رو فرد در صورت ابتلا به موارد زیر باید به پزشک معالج خود اطلاع دهد تا در مورد راهکارهایی برای مصرف ایمن و بهینه از این دارو و یا اجتناب از مصرف آن همفکری و مشورت صورت گیرد:
  • ابتلا به آنژین صدری یا
  • افسردگی یا
  • دیگر بیماری‌های روحی – روانی یا
  • بیماری‌های قلبی – عروقی یا
  • فشار خون بالا (هایپر تنشن) یا
  • ابتلا به بیماری‌های کلیوی: در این حالت مصرف داروی یوهیمبین ممکن است باعث وخیم‌تر شدن بیماری در فرد مصرف کننده شود.
  • ابتلای به بیماری‌های کبدی: به دلیل کندتر کردن نیمه عمر بیولوژیکی خروج بعضی از مواد از بدن، استفاده از این دارو ممکن است باعث بدتر شدن بیماری‌های کلیوی در فرد مصرف کننده شود.
ادامه مطلب  کلینیک درمان قطعی لکنت ونک | گفتاردرمانی سیاوش عطایی 09121623463 | تهران یوسف آباد فرعی چهلستون

روش مناسب استفاده از داروی یوهیمبین

داروی یوهیمبین را دقیقاً همان‌طور که توسط پزشک شما تجویز می‌شود، مصرف کنید.  راهنمایی‌های بر روی برچسب نسخه خود را خوانده و بر اساس آن عمل کنید. پزشک شما ممکن است گاهی اوقات دوز داروی شما  را برای اطمینان از حصول بهترین نتایج،  تغییر دهد. این دارو را در دوزهای بیشتر و یا کمتر از مقادیر توصیه شده، مصرف نکنید.

داروی یوهیمبین

دوز مصرف این دارو: میزان مصرف و دوز مصرف بستگی به نیاز فرد و سنجیدن شرایط آن است. اگر دوز مصرفی فرد با دوز مصرفی شده در راهنماهای دارویی متفاوت است صرفاً باید با نظر پزشک متخصص آن را تغییر دهد چون دوز معرفی شده در اینجا متوسط است و ممکن است نیاز هر فرد به آن متفاوت باشد. پزشک معالج در زمینه روش مصرف و دفعات استفاده از این دارو در روز یا هفته نیز به مراجعه کننده توضیحات لازم را خواهد داد. روش نگهداری از این دارو: این دارو را  به دوز از دسترس کودکان و در دمای اتاق و به دور از رطوبت، گرما و نور آفتاب نگهداری کنید.  به یاد داشته باشید که از نگهداری داروی تاریخ مصرف گذشته به خاطر مخاطرات خطرناکی که ممکن است رخ دهد، خودداری نمائید.

چه اتفاقی می افتد اگر شما یک دوز از این دارو را فراموش کنید؟

به محض اینکه شما دوز فراموش شده را به یاد آوردید، آن را مصرف کنید. اگر تقریباً موقع نوبت بعدی مصرف دوز بعدی است، از مصرف دوز فراموش شده اجتناب کنید. برای جبران دوز از دست رفته قبلی در دوز بعدی از داروی اضافه استفاده نکنید.

ادامه مطلب  اسم و آدرس بهترین کلینیک کاردرمانی در منطقه 12 شهرداری کرج

اگر از این دارو بیش از حد مصرف کنید، چه اتفاقی می افتد؟

در صورت مشاهده علائم مسمومیت، با مراقبت‌های پزشکی اورژانس و یا کمک‌های اضطراری برای درمان مسمومیت، تماس بگیرید.

 

احتیاط و ملاحظاتی در مصرف این دارو

به جز توصیه تجویز و توصیه به مصرف که باید با نظر پزشک معالج باشد، انجام ویزیت‌های منظم و دوره‌ای برای آگاهی از پیشرفت در بهبود بیماری و یا تأثیر مناسب این دارو لازم است. همچنین نیاز است که این دارو را دقیقا بر اساس تجویز و دوز توصیه شده پزشک معالج مصرف و در دوزهای بیشتر و یا کمتر از مقادیر توصیه شده، مصرف نکنید. مصرف دوزهای بالاتر از حد توصیه شده ممکن است باعث ایجا عوارضی مثل بالا رفتن ضربان قلب و دچار شدن به تپش قلب و همچنین فشار خون بالا شود.

عوارض جانبی داروی یوهیمبین

این عوارض که گاها هم ناخواسته است و ممکن است همه آنها با هم بروز پیدا نکند، را بهتر است در اولین فرصت به پزشک خود اطلاع دهید. اگر شما نشانه‌هایی از یک واکنش آلرژیک به این دارو مانند: راش پوستی یا کهیر (با یا بدون تب یا درد مفاصل)؛ اشکال در تنفس؛ تورم صورت، لب‌ها، زبان یا گلو، را مشاهده کردید، با اورژانس پزشکی تماس بگیرید. در صورت بروز هر یک از عوارض جانبی زیر در اولین فرصت با پزشک خود در زمینه توقف و یا ادامه درمان مشورت کنید:

  • ضربان قلب بالا
  • فشار خون بالا

لازم به ذکر است تا زمانی که اثر یک دارو به حد مناسب خود برسد ممکن است، مدتی طول بکشد و همچنین در این مدت بدن هنوز به مصرف این دارو عادت نداشته و دچار تغییرات گاها نامطلوبی شود که خیلی از آنها گذرا و بعضی ثابت و بدون تغییر هستند. در طول زمان بعضی از این اثرات خود به خود از بین خواهد رفت و نیازی به اطلاع پزشک و یا اقدام درمانی خاصی نخواهد داشت. بعضی دیگر از عوارض ممکن است هشدار دهنده و یا گاها خیلی خطرناک باشد و اطلاع دهی به پزشک و یا شناخت از آنها و متعاقب آن مراجعه به اورژانس پزشکی در صورت مواجهه با آنها امری ضروری است. از این رو اگر با موارد زیر روبرو شدید با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید: عوارض کمتر شایع:

  • سرگیجه
  • سردرد
  • تحریک پذیری
  • حالت عصبی یا بی قراری
ادامه مطلب  اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در بیلقان

عوارض نادر:

  • تهوع و استفراغ
  • گرگرفتگی پوست
  • تعریق
  • ترمور ( رعشه)

لازم به ذکر است که موارد یاد شده،  یک فهرست کامل از عوارض جانبی این دارو نیست و موارد دیگری ممکن است رخ دهد. برای توصیه‌های پزشکی در مورد عوارض جانبی با پزشک خود تماس بگیرید. در صورت مشاهده عوارض جانبی به FDA این موارد را گزارش کنید.

کلینیک گفتاردرمانی توان گستر بهترین البرز –کرج

Alborz Province, Karaj, Azimieh, North Taleghani Boulevard

02634447071

02634447075

02634471795

026 3440 5830

09121623463

کلینیک گفتاردرمانی – بهترین کلینیک گفتاردرمانی البرز – بهترین کلینیک گفتاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی گفتاردرمانی

کلینیک کاردرمانی  – بهترین کلینیک کاردرمانی البرز – بهترین کلینیک کاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی کاردرمانی

کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی البرز – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی کرج – کلینیک تخصصی نوروفیدبک و روان شناسی

کلینیک اختلالات یادگیری  – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری البرز – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری کرج – کلینیک تخصصی اختلالات یادگیری

 

https://maps.app.goo.gl/dZ1vLSjJ38TNAqtp9

 

بهترین کلینیک گفتاردرمانی البرز – کرج گفتارتوان گستر

02634447071

02634447075

02634471795

026 3440 5830

09121623463

کلینیک گفتاردرمانی – بهترین کلینیک گفتاردرمانی البرز – بهترین کلینیک گفتاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی گفتاردرمانی

کلینیک کاردرمانی  – بهترین کلینیک کاردرمانی البرز – بهترین کلینیک کاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی کاردرمانی

کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی البرز – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی کرج – کلینیک تخصصی نوروفیدبک و روان شناسی

کلینیک اختلالات یادگیری  – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری البرز – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری کرج – کلینیک تخصصی اختلالات یادگیری

ادامه مطلب  درمان کامل لکنت کودکان -بزرگسالان 09121623463|فردیس فلکه چهارم آزادگان فرعی۴۹

 

https://maps.app.goo.gl/4afpiXnJwUuiRvqx8

 

 

 

 گفتار توان گستر البرز – کرج  Goftar Tavan Gostar

Alborz Province, Karaj, Baghestan, 14th Street, Iran

02634447071

02634447075

02634471795

026 3440 5830

09121623463

کلینیک گفتاردرمانی – بهترین کلینیک گفتاردرمانی البرز – بهترین کلینیک گفتاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی گفتاردرمانی

کلینیک کاردرمانی  – بهترین کلینیک کاردرمانی البرز – بهترین کلینیک کاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی کاردرمانی

کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی البرز – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی کرج – کلینیک تخصصی نوروفیدبک و روان شناسی

کلینیک اختلالات یادگیری  – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری البرز – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری کرج – کلینیک تخصصی اختلالات یادگیری

https://maps.app.goo.gl/qZb8LWp52n2Xx2AR9

بهترین کلینیک درمان اختلالات یادگیری گوهردشت البرز – کرج

Alborz Province, Karaj, Enghelab Blvd

02634447071

02634447075

02634471795

026 3440 5830

09121623463

کلینیک گفتاردرمانی – بهترین کلینیک گفتاردرمانی البرز – بهترین کلینیک گفتاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی گفتاردرمانی

کلینیک کاردرمانی  – بهترین کلینیک کاردرمانی البرز – بهترین کلینیک کاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی کاردرمانی

کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی البرز – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی کرج – کلینیک تخصصی نوروفیدبک و روان شناسی

کلینیک اختلالات یادگیری  – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری البرز – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری کرج – کلینیک تخصصی اختلالات یادگیری

https://maps.app.goo.gl/akheR7JKNyKLGfAu8

 

بهترین گفتاردرمانی سیاوش عطایی آسیب شناس گفتار وزبان البرز – کرج

Alborz Province, Karaj, Gohardasht, Enghelab Blvd

02634447071

02634447075

02634471795

026 3440 5830

09121623463

کلینیک گفتاردرمانی – بهترین کلینیک گفتاردرمانی البرز – بهترین کلینیک گفتاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی گفتاردرمانی

ادامه مطلب  اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در شهرک ناز

کلینیک کاردرمانی  – بهترین کلینیک کاردرمانی البرز – بهترین کلینیک کاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی کاردرمانی

کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی البرز – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی کرج – کلینیک تخصصی نوروفیدبک و روان شناسی

کلینیک اختلالات یادگیری  – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری البرز – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری کرج – کلینیک تخصصی اختلالات یادگیری

https://maps.app.goo.gl/nrx6tbfCHL9XEjcx7

بهترین کلینیک گفتاردرمانی -کاردرمانی – نوروفیدبک البرز – کرج

استان تهران، Hashtgerd, 32

02634447071

02634447075

02634471795

026 3440 5830

09121623463

کلینیک گفتاردرمانی – بهترین کلینیک گفتاردرمانی البرز – بهترین کلینیک گفتاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی گفتاردرمانی

کلینیک کاردرمانی  – بهترین کلینیک کاردرمانی البرز – بهترین کلینیک کاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی کاردرمانی

کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی البرز – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی کرج – کلینیک تخصصی نوروفیدبک و روان شناسی

کلینیک اختلالات یادگیری  – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری البرز – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری کرج – کلینیک تخصصی اختلالات یادگیری

https://maps.app.goo.gl/kEKW7WV8WMLezHDn7

 

بهترین کلینیک گفتاردرمانی : نوروفیدبک:: کاردرمانی :: گفتار توان گستر البرز – کرج

Tehran Province, Karaj, میدان اتحاد

02634447071

02634447075

02634471795

026 3440 5830

09121623463

کلینیک گفتاردرمانی – بهترین کلینیک گفتاردرمانی البرز – بهترین کلینیک گفتاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی گفتاردرمانی

کلینیک کاردرمانی  – بهترین کلینیک کاردرمانی البرز – بهترین کلینیک کاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی کاردرمانی

کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی البرز – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی کرج – کلینیک تخصصی نوروفیدبک و روان شناسی

ادامه مطلب     بهترین  کلینیک گفتاردرمانی  کرج | گفتاردرمانی سیاوش عطایی 09121623463 | تهران شهرک آزمایش بلوار دانش

کلینیک اختلالات یادگیری  – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری البرز – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری کرج – کلینیک تخصصی اختلالات یادگیری

https://maps.app.goo.gl/pPRwr5YVosrrPN9ZA

 

 

 

بهترین کاردرمانی نوروفیدبک گفتارتوان گستر البرز – کرج

Tehran Province, Karaj, میدان اتحاد

02634447071

02634447075

02634471795

026 3440 5830

09121623463

کلینیک گفتاردرمانی – بهترین کلینیک گفتاردرمانی البرز – بهترین کلینیک گفتاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی گفتاردرمانی

کلینیک کاردرمانی  – بهترین کلینیک کاردرمانی البرز – بهترین کلینیک کاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی کاردرمانی

کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی البرز – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی کرج – کلینیک تخصصی نوروفیدبک و روان شناسی

کلینیک اختلالات یادگیری  – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری البرز – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری کرج – کلینیک تخصصی اختلالات یادگیری

https://maps.app.goo.gl/TNsErQT8fjUPT6P8A

 بهترین کلینیک گفتاردرمانی – کاردرمانی – نوروفیدبک هشتگرد  – البرز

Hashtgerd, هشتگرد، استان تهران،

02634447071

02634447075

02634471795

026 3440 5830

09121623463

کلینیک گفتاردرمانی – بهترین کلینیک گفتاردرمانی البرز – بهترین کلینیک گفتاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی گفتاردرمانی

کلینیک کاردرمانی  – بهترین کلینیک کاردرمانی البرز – بهترین کلینیک کاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی کاردرمانی

کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی البرز – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی کرج – کلینیک تخصصی نوروفیدبک و روان شناسی

کلینیک اختلالات یادگیری  – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری البرز – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری کرج – کلینیک تخصصی اختلالات یادگیری

https://maps.app.goo.gl/gRakNn5WAEvLLRnX8

بهترین کلینیک گفتاردرمانی : نوروفیدبک:: کاردرمانی :: گفتار توان گستر البرز – کرج

Tehran Province, Karaj, میدان اتحاد

02634447071

02634447075

02634471795

026 3440 5830

ادامه مطلب  دندانهای حساس خود را با رعایت این ۸ قانون بهبود داده و درد آنها را کاهش دهید|تخصصی ترین ومجهزترین توانبخشی 09121623463گفتار توان گسترالبرز

09121623463

کلینیک گفتاردرمانی – بهترین کلینیک گفتاردرمانی البرز – بهترین کلینیک گفتاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی گفتاردرمانی

کلینیک کاردرمانی  – بهترین کلینیک کاردرمانی البرز – بهترین کلینیک کاردرمانی کرج – کلینیک تخصصی کاردرمانی

کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی البرز – بهترین کلینیک نوروفیدبک و روان شناسی کرج – کلینیک تخصصی نوروفیدبک و روان شناسی

کلینیک اختلالات یادگیری  – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری البرز – بهترین کلینیک اختلالات یادگیری کرج – کلینیک تخصصی اختلالات یادگیری

https://maps.app.goo.gl/pPRwr5YVosrrPN9ZA

 

 


Siavashataee.com

goftardarmani.com

behtarinalborz.ir

goftardarmanionline.ir

googleimage.ir

hamejaa.ir

medu-karaj.ir

siavashataee.ir

slpnews.ir

autismonline.ir

avalinkaraj.ir

behtarinkaraj.ir

goftardarmanikaraj.ir

goftareravan.ir

google-map.ir

googlegame.ir

googlemovies.ir

karaj-medu.ir

kardarmanialborz.ir

kardarmanikaraj.ir

loknatclinic.ir

loknatshekan.ir

neurofeedbackalborz.ir

otalborz.ir

otkaraj.ir

pff-rhs.ir

pooyesh-dar-goftardarmani-karaj.ir

pooyesh-dar-kardarmani-karaj.ir

behtarin-entekhab-karaj-siavashataee.ir

siavash-ataee.ir

slpkaraj.ir

slponline.ir

speech-therapy.ir

tjhvnvlhkd.ir

vazir.org

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی وحدت ۳

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی مهر

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی مسعود

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی حدیث ۳

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی ۳

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی ۴

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی۵

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی پنجم شرقی

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی شرقی ۶

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی میلاد ۴

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی میخک

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی فروردین

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی میلاد ۴

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی بوستان

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ولیعصر فرعی شعبانی

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی فجر۱

 برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی میر حیدری

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی فردین

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعیکوی نهانان

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی سیدالکریم

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی علمدار حسین

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی نیکوکار

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی امید۱

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی شقایق ۱

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی کشاورز

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی مطهری

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی محمدی

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی امانی

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی درخشان

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی هجرت۳

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی هجرت۴

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی باقری

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی مسجد

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی آزادگان ۳

برترین مرکز کاردرمانی در البرز|مهرشهر خیابان ارم فرعی آزادگان ۲

Related posts