سرپرست دانشکده طی پیامی، سالروز شهادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع) را تسلیت گفت


به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دکتر محسن سلمان پور، سرپرست دانشکده، در پیامی ضمن گرامیداشت لیالی پر فیض و بابرکت قدر؛ فرا رسیدن ایام شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به عموم مردم تسلیت گفت و برای مومنین خداجوی از درگاه خداوند متعال آمرزش و قبولی عبادات در شبهای قدر طلب نمود.

در این پیام می خوانیم: 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

مولای متقیان امام علی (ع)، فرزند کعبه، نخستین شهید محراب و حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است.
مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع)، مظهر عدالت و مردانگی و حماسه آفرینی است که ملائک آسمانی بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می زنند .

ایام شهادت جانسوز مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، مقارن است با دومین شب از لیالی پر برکت قدر که مشتاقان و مومنان را به خود می خواند تا با احیاء این شب و حضور در مساجد و خانه های خدا، ناب‌ترین و زلال‌ترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند .

اینک که در شب‌های پر برکت قدر، خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی را نصیب ما فرموده و با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت “لیله القدر” می ایستیم تا جانهایمان تطهیر شود تا شاید به مضمون قدر که می گویند از هزار ماه برتر است، دست یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست.

ادامه مطلب  بهترین کلینیک توانبخشی در کرج:تغذیه برای کاهش پرکاری تیروئید

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خدا جوی شهرستانهای لارستان، خنج، اوز و جویم، توفیق درک فیوضات بیکران شب قدر را از خداوند تبارک و تعالی برای همه مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالتخواهان جهان حضرت علی (ع)را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و ملت حقیقت‌جوی میهن و مردم شریف منطقه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

دکتر محسن سلمان پور

سرپرست دانشکده علوم پزشکی

و خدمات بهداشتی درمانی لارستان

image_print

Source link



Source link

Related posts

Leave a Comment