پیام تبریک رئیس و معاون درمان دانشکده و رییس مرکز مدیریت حوادث شهرستان به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی


به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر بهزاد رضایی، رئیس دانشکده، دکتر امین والی پور، معاون درمان دانشکده و دکتر محمد صباغی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی لارستان در پیام های جداگانه ای، ۲۶ شهریورماه، روز فوریت های پزشکی و اورژانس را به پرسنل فوریت های پزشکی و اورژانس تبریک گفتند؛ متن این پیام ها بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پرسنل تلاشگر و دلسوز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ مجموعه علوم پزشکی لارستان، در طول شبانه روز، در گرما و سرما و در شرایط سخت، بی وقفه در حال تلاش بوده اند که کاری بسیار بزرگ و قابل تحسین است.

پرسنل ۱۱۵، جهادگران بی منت خط مقدم حوزه سلامت هستند که آگاهانه و شجاعانه وارد میدان پرمشقت امداد و نجات شده اند و در این راه حتی از بذل جان خویش دریغ نکرده اند.

در واقع، کارکنان دلسوز فوریت‌های پزشکی با فعالیت بدون وقفه و مستمر در طول شبانه روز و در شرایط سخت به ویژه در بحران‌های متعدد سال‌های اخیر، موجب ایجاد آرامش در میان شهروندان و جامعه شده اند، مجاهدت هایی که هیچ گاه از ذهن مردم پاک نمی شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه عزیزانی که فداکارانه در این عرصه جانفشانی کرده اند، این مناسبت را به تمامی کارکنان شاغل در مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور، به‌ویژه رئیس و کارکنان خدوم و زحمتکش مجموعه اورژانس و فوریت های پزشکی علوم پزشکی لارستان تبریک عرض می کنم و از خداوند منان، سلامتی و موفقیت روز افزون این عزیزان را خواستارم.

ادامه مطلب  Ka | atey-Ye Aq Mazar Ka | avanga Ka | ayeshk | گفتاردرمانی

دکتر بهزاد رضایی
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان

……………………………………………………………..

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و ششم شهریور روز قدردانی از عزیزانی است که در رویدادهای گوناگون، از یک سانحه رانندگی تا حوادث گسترده، نخستین مواجهه را با مصدومان و همراهان ایشان دارند و چه زیبا با صبر و بردباری، خدمات اولیه را که نقشی حیاتی در بهبود وضعیت سانحه‌دیدگان دارد به آنان ارائه می‌دهند و حیات دوباره را برایشان به ارمغان می آورند. بی شک با شرایط کنونی و افزایش رو به رشد بیماری کووید۱۹ و همچنین سوانح، حوادث و بلایا امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبت های پیش بیمارستانی احساس می شود.

اینجانب در کمال ادب و ارادت از زحمات خالصانه و ماهرانه‌ همه بزرگواران در عرصه فوریت ها و اورژانس نهایت تقدیر و تشکر را دارم و فرارسیدن ۲۶ شهریور ماه، روز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ را به شما و خانواده محترم تان تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت توفیق، سعادت و سلامت را برایتان مسالت می نمایم.

دکتر امین والی پور

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان

……………………………………………………………

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً»

 

کارکنان اورژانس و فوریت‌های پزشکی، تلاشگران و پیشگامان عرصه سلامت هستند که در حوادث و بلایای مختلف، نخستین کسانی‌ هستند که بر بالین مصدومان و نیازمندان برای ارایه خدمات درمانی حاضرمی‌شوند و صادقانه با دانش و تجربه خود، حفظ حیات مصدومان و رساندن آنان به مراکز درمانی را بر عهده می‌گیرند.

با افزایش سوانح و حوادث مختلف و نیز با شیوع ویروس منحوس کرونا امروزه بیش از هرزمان دیگری ارزش تلاش و خدمات نیروهای خدوم اورژانس در جامعه نمایان شده است.

ادامه مطلب  اسم و آدرس بهترین کلینیک گفتاردرمانی در شهرک شهید حسینی

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «حسن قائدی»، ۲۶ شهریورماه، روز اورژانس و فوریت های پزشکی را به کلیه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی لارستان تبریک عرض نموده و ازدرگاه احدیت توفیق روزافزون و سلامتی برای این عزیزان خواهانم.

دکتر محمد صباغی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان

image_print



Source link

Related posts

Leave a Comment