رقابت ۶۳ کاندیدا در هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان قم


دکتر پرهام رئیس هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان قم در خصوص شرایط و نحوه برگزاری این انتخابات گفت: این دوره از انتخابات در استان قم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ برگزار خواهد شد.
دکتر پرهام ادامه داد: یک شعبه ثابت در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکی قم در نظر گرفته شده است و یک شعبه سیار برای حضور در تمامی بیمارستانها پیش بینی شده است.
وی درباره جزئیات بیشتر روز انتخابات، تصریح کرد: فرایند اخذ رای فقط به صورت حضوری می‏ باشد و امکان رای دادن به صورت وکالتی میسر نمی‏ باشد همچنین کارت ملی و کارت عضویت در سازمان نظام پزشکی همراه رای‏ دهندگان باشد.
دکتر پرهام افزود: در این دوره از انتخابات در استان قم ۶۳ نفر کاندیدا شده‏ اند که در ۶ گروه پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاه، مامایی و کارشناسان پروانه‏ دار رقابت خواهند کرد و حدود ۳۰۰۰ نفر واجد شرایط رای دادن می‏ باشند.
وی با تاکید بر لزوم رعایت الزامات مربوط پیشگیری بیماری کرونا در روز انتخابات، بیان کرد: رعایت پروتکل‌ های بهداشتی، فاصله‏ گذاری مناسب و عدم تجمع در محل اخذ رای از نکات حائز اهمیتی است که در روز انتخابات لازم است با دقت رعایت شود.



Source link

ادامه مطلب  گفتاردرمانی در کوی قائم

Related posts

Leave a Comment